Ali bengang giler bile dia dapati cucur udang yg dibeli x de sekor udang pun kat dlm nyer.. lalu dia pun pi balikke gerai makcik jual kuih tu.

Dgn panas hati dia tanye kat makcik yg jual tu…”makcik apsal cucur Udang ni sekor udang pun x de?!”

Makcik yg jual tu pn dgn selambernye menjawab “abih tu yg ko beli cucur badak ada x badak kat dlmnya?! Camne plak dgn cucur kodok, ade x kodok yg melompat kat ko?!

Ali rase mcm nak bunuh diri dgn jwpan yg diberi makcik tadi….
 

hahaaaaa……………. aku terasa hati dengan lawak ni.. sebab aku suka makan cucur badak!!

From email.