hai semua…
penah x dlm kehidupan harian ko org semua ada waktu2 yg mana kemalasan maksima menimpa diri? walhal byk keja yg nk kena settle sbb dah nk deudate…tp itulah yg aku rasa la nie… dah la byk keja yg nk kena settle tetiba kemalasan lak telah menimpa diri… aku mula rasa malas sejak pagi td lagi… ingat cam nk amik cuti tp…keja lak byk so mai la jgk wlu pun dlm keadaan yg sgt malas nk wat keja… adus… camna nk wat ek…???so la nie aku paksa jugak diri aku utk wat keja…tahniah utk diri sendiri… tp masih lg malas… dah tentunya keadaan aku …. jadik cam nie… aaarrrggghhh tension nyaaa…

—————-

disebabkan kemalasan yang melampau maka aku telah ambik cuti half day hari ni.. dan jugak aku telah copy paste jer ayat dia atas dari..

http://www.mymesra.com.my/index.php?ch=blog&pg=blog_main&ac=4440&blogid=afkamis

Ya-Allah Ya-Tuhan ku.. ampunilah dosa ku ini..