Hari ni aku dah start cuti CNY.. 6 hari cuti. husband pulak extra 1 hari dari aku.  Tapi kitorang tak plan ape-ape pun. Nak duduk rumah aje ke? boring pulak nanti. ntah lah so far tak de idea lagi. kononnya nak pergi tengok wayang, tp semalam suami ku pulang dengan 6 biji DVD cerita best2 pulak tu..

Antara rancangan aku hari ini ialah :-
1. membayar hutang2 di bank (card credit,rumah, kereta, personal loan) – Citibank, Standard Chartered, Maybank, UOB, EON Bank, OCBC.. hehee you name it semuanya ada.
2. buka akaun SSPN untuk Fahda di Bank Islam or BSN.
3. keluarkan semua Dividen dari ASB & bank-in to OD. Kalau boleh buat online kan bestt.. malasnya aku!!
4. Singgah ke amassurance untuk stop insurans. Ni lagi aku malas…
5. Singgah rumah emak kejap umtuk pulangkan pinggan mangkuk.
6. Bank-in duit pd k.Aniz. Petang, singgah rumah dia jap untuk ambik Bidadari – 5 botol.
7. Shopping? ….. not in the list.
8. Pergi tasik & akuarium dgn Fahda.
9. Duduk rumah masak… huhuhuuu..

Haaa.. semuanya kena settle by today. aku malas nak bertangguh2 lagi.